torstai 9. lokakuuta 2014

Omistettu teille, miehet!

Tämä postaus on osoitettu isä-ihmisille. Teille armaille mieshormonihirviöille jotka rakastatte lapsianne, ihailette vaimojanne, naulaatte lemmenpesäänne taulut seinille, vuoraatte lavuaarin partakarvoilla ja siivoatte aivan liian harvoin.

Teitä urospuolisia ihmisiä on mahdotonta saada tiskaamaan useammin, jos se ei perusluonteeseenne ole istutettu. Turha edes yrittää. Koska uloke-ihmiset puhuvat yleensä naissukupuolta niukemmin, kehoitan tässä tekstissäni teitä puhumaan vielä vähemmän. Ja näin avioliittoja pelastuu. Siispä:

Älä sano näitä vaimollesi joka on 60 vuoden sisällä synnyttänyt

-Viimekeväänä toi mekko istui sun päälle jotenkin eri tavalla
-Oho, ai se oli sun maha
-Ai sattuko sua? (sen jälkeen kun sormesi ovat jääneet auton oven väliin ja murtuneet)
-Miten olis tänään..?
-Ai ei? Just.
-Senkin Vaapukka (erityisesti viimeisillään raskaana olevalle vaimolle)
-Mä meen suihkuun ja nukkumaan. Tee mulle eväät valmiiksi ennenkuin tuut sänkyyn.
- Ihan kuin sun tekemää, ei mitään kummosta (ravintolassa vaimon kysyessä onko hyvää ruokaa)
-Mä kyllä tuen sua sun laihdutuskuurin kanssa. Alotatko jo tänään?
-Sun tissit tuntuu erilaiselta kuin ennen raskautta
-Ai sä siis ihan itse ajattelit?
-Senkin mursu (seksin jälkeen)
-Kyllä tää mun höylä on kun sä et oo vähään aikaan sheivannut
-Tosi hyvää muru, mut sun pitäisi pyytää mun äidiltä resepti tähän
-Tuli mieleen että äiti ei ole soittanut koko viikon aikana! (kesken petipuuhien)
-Onkohan toi valokuvaus nyt kuitenkaan sun juttu (valokuvaajapuolison kommentti kun vaimo yritti itse ottaa kuvia parin yhteisestä lapsesta)
-Kulta, sulla on viikset
-Oot mun oma kultapossu


(postaus toteutettu yhteistyössä naissukupuolen edustajien kanssa)

4 kommenttia:

  1. Amen <3 ;D
    Erityisesti nautin kohdasta "Mä meen suihkuun ja nukkumaan. Tee mulle eväät valmiiksi ennenkuin tuut sänkyyn." ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi se oli mun kiltin ystäväni mies, omani ois jäänyt nälkäiseksi ;)

      Poista
  2. Vähä oli ehkä raffii mut, osa oli ihan hauskoja... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos raffii tarkottaa rankkaa niin juuri siitä syystä tämä postaus piti tehdä. Näin ei saa puhua vaimoilleen. Jos raffi tarkoittaa raflaavaa niin.. No sellaista se on :D

      Poista